Endonezya'da normale geçiş sürecinde ilk cuma namazı

Endonezya'da, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında Haziran sonunda kadar uzatılmış geniş çapta sosyal kısıtlamaların geçiş dönemi olarak adlandırılan "yeni normal" sürecinde bazılarının gevşetilmesiyle ibadethaneler kapılarını cemaate açtı.

Haberin Eklenme Tarihi: 5.06.2020 13:01:00 - Güncelleme Tarihi: 5.06.2020 13:01:00
ABONE OL