Endonezya'da normale geçiş sürecinde ilk cuma namazı
Endonezya'da, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında Haziran sonunda kadar uzatılmış geniş çapta sosyal kısıtlamaların geçiş dönemi olarak adlandırılan "yeni normal" sürecinde bazılarının gevşetilmesiyle ibadethaneler kapılarını cemaate açtı.
5.06.2020 13:01:00
Yayın Tarihi5.06.2020 13:01:00
Güncelleme Tarihi
1/19

Endonezya'da, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında Haziran sonunda kadar uzatılmış geniş çapta sosyal kısıtlamaların geçiş dönemi olarak adlandırılan "yeni normal" sürecinde bazılarının gevşetilmesiyle ibadethaneler kapılarını cemaate açtı.
2/19

Uzun zaman aradan sonra Palembang kentindeki Sultan Mahmud Badaruddin Camii'nde cuma namazı sosyal mesafe ve hijyen kuralları ile kılındı.
3/19

4/19

5/19

6/19

7/19

8/19

9/19

10/19

11/19

12/19

13/19

14/19

15/19

16/19

17/19

18/19

19/19

Öne Çıkanlar














