Türk bilim insanları Ulusal Arktik Bilimsel Araştırma Seferi'ni tamamladı

Cumhurbaşkanlığı himayelerinde, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı uhdesinde, TÜBİTAK MAM Kutup Araştırmaları Enstitüsü koordinasyonunda gerçekleştirilen 2. Ulusal Arktik Bilimsel Araştırma Seferi'ne çıkan bilim heyeti 22 gün süren yolculuğun ardından Türkiye'ye döndü.

Haberin Eklenme Tarihi: 26.07.2022 14:37:00 - Güncelleme Tarihi: 26.07.2022 14:39:00
ABONE OL