İşgalci İsrail, Gazze'de 2 gazeteciyi daha öldürdü
Yayın Tarihi: 11 Ocak 2024 Perşembe 16:41:00
Güncelleme Tarihi: 11 Ocak 2024 Perşembe 16:41:00
İşgalci İsrail ordusunun, Gazze'de 2 gazeteciyi daha öldürdüğü ve 7 Ekim'den bu yana devam eden saldırılarda yaşamını yitiren basın mensuplarının sayısının 117'ye yükseldi bildirildi.
AA
ABONE OL
Gazze'deki hükümete bağlı Medya Ofisinden yapılan yazılı açıklamada, Fuad Ebu Hammaş ve Muhammed es-Selasini'nin işgalci İsrail saldırısında hayatını kaybettiği belirtildi.
Açıklamada, işgalci İsrail'in Gazze Şeridi'ne yönelik 7 Ekim'den bu yana sürdürdüğü saldırılarda ölen gazetecilerin sayısının 117'ye yükseldiği kaydedildi.
Gazetecilerin nerede ve ne şekilde öldürüldüklerine ilişkin bilgi paylaşılmadı.
Öne Çıkanlar


















