Koronavirüs nedeniyle evde kaldı, atık malzemeleri sanata dönüştürdü

VAN'ın Erciş ilçesinde yaşayan Sami Demir (59), koronavirüs salgını nedeniyle günlerini geçirdiği evinin bahçesini, atık malzemelerle yaptığı tablolarla donattı.

Haberin Eklenme Tarihi: 25.04.2020 10:50:00 - Güncelleme Tarihi: 25.04.2020 10:50:00
ABONE OL