Kato Dağı'ndaki üs bölgesinde askerlere moral ziyareti

Beytüşşebap Kaymakamı İsmail Pendik, Kato Dağı'nda görev yapan askere moral ziyaretinde bulundu.

Haberin Eklenme Tarihi: 20.05.2020 12:28:00 - Güncelleme Tarihi: 20.05.2020 12:28:00
ABONE OL