Evinin odasında yetiştirdiği mantarı hibe sayesinde tesise taşıdı

Adana'nın Pozantı ilçesinde kendi imkanlarıyla evinin bir odasında mantar yetiştiriciliğine başlayan Gülsüm Eroğlu, Tarım ve Orman Bakanlığından aldığı 30 bin lira hibeyle satın aldığı tarlada tesis kurarak 2 ton mantar üretir hale geldi.

Haberin Eklenme Tarihi: 25.11.2019 14:48:00 - Güncelleme Tarihi: 25.11.2019 15:13:00
ABONE OL